środa, 10 kwietnia 2019

Ptasia niespodzianka

Wczoraj wracałam z pracy dość późno. Skrzynkę pocztową otworzyłam kwadrans przed osiemnastą. Bielące się w jej czeluściach awizo nieco mnie zaskoczyło. Nie spodziewałam się żadnej przesyłki poleconej. Jakiś mandacik może? Hmm... staram się być przykładnym kierowcą. Nie miałam czasu na długie rozmyślanie, bo na pocztę daleko, a czas naglił. To była już ta dobra pora, gdy przy okienku nie było interesantów. Adres nadawcy zdradził mi, że to będzie bardzo miła przesyłka.  Równie mięciutkie, jak bąbelkowa wyściółka koperty, spały w niej dwa małe szare wróbelki. Na ten widok od razu opuściło mnie zmęczenie i ściskając kopertę w garści pognałam do domu. Autorką tych piękności jest Anna Sanna Strygner, autorka wielu różnych cudeniek, z których każde wymaga polotu i wielu godzin szycia ręcznego. Dzisiaj nie będę się zbyt wiele rozpisywać, gdyż ta opowieść będzie kanwą jednego z kolejnych wpisów, więc musicie uzbroić się w cierpliwość.
Z tego miejsca jeszcze raz bardzo dziękuję autorce. To była prawdziwa niespodzianka.

8 komentarzy:

  1. Jak to miło dostawać takie paczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi Gosiu, że ucieszyły Cię te dwa szare maleństwa -
    kilka dni wcześniej to ja cieszyłam się z wymarzonej książki
    i fajnie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Ucieszyły mnie i to bardzo. Ich stonowana kolorystyka bliska jest naturze, którą kocham.

      Usuń
  3. Gosiu i mnie ogromnie ucieszyła książka. Dziękuję.A ptaszki komponują się super. Pięknego świątecznego czasu Ci życzę. Zosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ptaszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy, miło mi będzie, jeżeli po lekturze tego posta napiszecie tu parę słów komentarza. Komentarze zawierające treści reklamowe i linki do blogów, sklepów itp będą jednak usuwane. W przypadku starszych postów komentarze są moderowane i pojawią się dopiero po zatwierdzeniu. Proszę o cierpliwość.