niedziela, 5 czerwca 2022

Wszystkie kolory lata

 

Zanim stopniał śnieg i nadeszła wiosna, ukończyłam pracę na wystawę "Kolory" - wydarzenie Stowarzyszenia Polskiego Patchworku.
Nie chciałam o tym pisać od razu, dopiero po premierze wystawy, ale jak już gdzieś pisałam, wena do pisania mnie trochę opuściła i blog od ponad dwóch miesięcy leży odłogiem. 
Nie oznacza to, że u mnie nic się nie dzieje, wręcz przeciwnie, cały czas coś szyję i robótkuję, a także uczestniczę w różnych wydarzeniach.










Temat kolorów można zinterpretować na wiele sposobów i można się o tym przekonać oglądając prace nadesłane na wystawę. Wybierzcie się na nią koniecznie, jeśli tylko pojawi się w waszej okolicy. Projektując pracę postanowiłam pójść w klasykę. Jest to niewielki pachwork o wymiarach 60x60 cm. Jest on wykonany z 560 kawałków w 62 kolorach plus lamówka.






Wyzwaniem było zszycie tych małych kawałków "dziubek w dziubek". Były momenty, kiedy drzwi mojej pracowni musiały być zamknięte przed kicią, aby nie narobiła mi bałaganu w misternie poukładanych kawałeczkach. Gdy tylko kładłam pracę na stole, kocica z przyjemnością się na niej rozsiadała. 

6 komentarzy:

  1. Wow, Gosia, cudowna praca! Gratuluję projektu, wykonania i...cierpliwości 🙈 A kicia musiała sprawdzać,czy na pewnoe wszystko dobrze zszywasz😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jestem oczarowana Twoim talentem Gosia. Cudownie dobrałaś kolory, pięknie się przenikają i perfekcja wykonania, to już tak jakby normalka u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Dam Ci znać, jak tylko będzie w okolicy. Na trzy lata praca powędrowała w świat.

      Usuń
  3. Piękne, niesamowicie energetyczne "wiatraczki", i "koronkowa robota" <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo zależało mi na tym a y to była energetyczna praca.

      Usuń

Drodzy Czytelnicy, miło mi będzie, jeżeli po lekturze tego posta napiszecie tu parę słów komentarza. Komentarze zawierające treści reklamowe i linki do blogów, sklepów itp będą jednak usuwane. W przypadku starszych postów komentarze są moderowane i pojawią się dopiero po zatwierdzeniu. Proszę o cierpliwość.