niedziela, 30 marca 2014

Pogodny weekend

Pogoda w ostatnich dniach zdecydowanie nas rozpieszcza. Aż trudno uwierzyć, że rok temu było prawie - 20°C, no przynajmniej w tej części Polski, gdzie ja wówczas byłam. A tymczasem dzisiaj też ma być tyle, tylko że na plusie. 
Kolorki za oknem na niektórych drzewach robią się prawie takie, jakie są na mojej serwetce.

W ubiegłym roku jesienią skończyłam okrągłą serwetkę w której wykorzystałam motyw kwiatów z książki "Occhi - Schiffchenspitze - Frivolité" autorstwa Tatiany Sacharowej i Marianne Langwieser. Pewnie pochwalę się nią w najbliższych tygodniach, gdyż znów zanosi się na to, że przez dobre dziesięć dni nie będę mieć czasu na robótki. Tym razem motyw ten postanowiłam wykorzystać w tej wielkanocnej dekoracji, którą mam nadzieję, będę mogła pokazać przed świętami.

Po raz kolejny i pewnie nie ostatni próbuję łączyć tkaninę z koronką. Mam już nawet dalsze plany w tej materii, tzn. kolejne okrągłe serwetki przygotowane do wykończenia koronką  frywolitkową. Dochodzę też do wniosku że bardzo lubię wykorzystywać we frywolitce zielone niteczki, choć ostatnio moje zapasy uzupełniłam zupełnie innymi, ale jest wśród nich jedna cieniowana seledynowo-łososiowa i jak tak sobie dziergam te białe kwiatki, to myślę co można z niej wykombinować, a że odcień seledynu pasuje do tego oto płócienka, to odpowiedź nasuwa się sama: kolejna serwetka z koronką brzegową, ale może również delikatnym hafcikiem. Nie będę się dzisiaj rozpisywać, bo słonko za oknem woła i to grzech siedzieć w taki dzień przy komputerze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy, miło mi będzie, jeżeli po lekturze tego posta napiszecie tu parę słów komentarza. Komentarze zawierające treści reklamowe i linki do blogów, sklepów itp będą jednak usuwane. W przypadku starszych postów komentarze są moderowane i pojawią się dopiero po zatwierdzeniu. Proszę o cierpliwość.