czwartek, 25 grudnia 2014

Chatka z piernika

W wieczór 23 grudnia udało mi się udekorować przynajmniej część upieczonych wcześniej pierniczków i dwa domki upieczone wg szablonu który możecie znaleźć tutaj. Odkąd leżały sobie upieczone zastanawiałam się, jak to będzie z ich sklejeniem, ale okazało się, że jest to wykonalne, a domki nie rozpadają się. W tym po lewej stronie w oknach są nawet szybki.  
Przed tymi świętami naoglądałam się sporo przepięknie ozdobionych pierniczków, ale niestety, jak ktoś robi to po raz pierwszy nie jest to takie proste. Może w przyszłym roku pójdzie mi nieco lepiej, choć w zasadzie nie powinnam narzekać, bo zostały one obrysowane równą cienką kreską. Koniec pieczenia ciast na ten rok i pora wziąć się za odłożone na trzy tygodnie niteczki i zrelaksować się z drutami w ręku.

4 komentarze:

  1. Ale piękne domki !!!!! Wesołych Świąt, Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są absolutnie cudowne! Czy Ty sama taką konstrukcję zaprojektowałaś? Niewiarygodnie piękne...róże domki oglądałam,ale niektóre słabiutko się prezentują.Twoje są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Nie projektowałam sama, jak klikniesz na link w poście to zobaczysz autorski post, gdzie możesz ściągnąć szablon w formacie pdf. Odnośnie szczegółów możemy porozmawiać na czacie.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy, miło mi będzie, jeżeli po lekturze tego posta napiszecie tu parę słów komentarza. Komentarze zawierające treści reklamowe i linki do blogów, sklepów itp będą jednak usuwane. W przypadku starszych postów komentarze są moderowane i pojawią się dopiero po zatwierdzeniu. Proszę o cierpliwość.